شناسهٔ خبر: 136764 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری جلسه آموزشی کار با سامانه برای دفاتر پیشخوان

جلسه با دفاتر پیشخوان در راستای عدم مراجعین مردم برای دریافت ارائه خدمات با توجه به راه اندازی میز خدمت الکترونیکی اداره کل راه و شهرسازی از طریق دفاتر پیشخوان جلسه آموزشی نحوه کار با سامانه برای کاربران دفاتر پیشخوان منتخب در محل سالن کنفرانس این اداره کل برگزار شد.

به گزارش پایگاه وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان شرقی) جلسه معرفی و آشنایی با میز خدمت الکترونیک با حضور همکاران اداره ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

 در این جلسه با تاکید بر اهمیت تکریم ارباب رجوع در مورد تسهیل در خدمات رسانی به مشترکین ، از آماده سازی بسترهای لازم اطلاعات و فناوری، طراحی میز خدمت  در سایت شرکت  و توسعه آن در آینده نزدیک ، مزایای راه اندازی و استفاده از میز خدمت الکترونیک آموزشهای لازم به دفاتر پیشخوان داده شد.

هدف از ایجاد میز خدمت الکترونیک در اداره کل استان، تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی بوده تا مردم با مراجعه به «میز خدمت الکترونیک» در کمترین زمان ممکن با ارائه مدارک و مستندات و دریافت کد رهگیری می توانند درخواست و تقاضای خود را از مکانیزم تعریف شده و با سهولت پیگیری کنند.

برچسب‌ها: